Kampanie AdWords – jak wybrać najlepszą ofertę agencji w Warszawie?

Aby uzyskać widoczność w sieci, warto postawić na skuteczne pozycjonowanie – a także wspierające je kampanie AdWords. W Warszawie można znaleźć wiele ofert agencji SEO, specjalizujących się w marketingu internetowym. Jak wybrać najlepszą z nich, by móc cieszyć się dużą popularnością strony?

Kampania AdWords a SEO – czym się różnią?

Większość osób prowadzących strony internetowe z pewnością słyszała kiedyś o pozycjonowaniu – są to specjalne działania, mające na celu wyniesienie witryny na wysoką pozycję w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki, np. Google. Dzięki nim strona staje się widoczna dla wielu użytkowników, szukających tematycznie interesującego ich zagadnienia – pozwala to nie tylko zyskać nowych odbiorców, ale przede wszystkim osoby zaangażowane w tematykę strony, np. potencjalnych klientów, pragnących skorzystać z danej usługi. Działania SEO są skuteczne, choć wymagają trochę czasu, by efekty były widoczne, dlatego często wspiera się je dodatkowo poprzez kampanie AdWords Warszawa, czyli płatne reklamy w wyszukiwarce Google.

Reklamy AdWords, obecnie Google Ads, to najpopularniejszy sposób na promocję swojej strony w sieci. Jest bardzo skuteczny, a przy tym prowadzony w systemie płatności PPC (pay per click), dzięki czemu użytkownik płaci wyłącznie za faktycznie przynoszącą ruch na stronie reklamę. System opiera się głównie na linkach sponsorowanych, czyli linkach pojawiających się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania w Google. Wyglądają one tak jak inne strony, jedynie są oznaczone małym znaczkiem „reklama”. Dzięki temu użytkownik, który szuka danego zagadnienia, w pierwszej kolejności zobaczy powiązane z nim reklamy. Ponadto, kampanie AdWords mogą także opierać się na reklamach graficznych, tzw. banerach, zamieszczonych na stronach internetowych oraz reklamach video, wyświetlających się w trakcie filmów na platformie YouTube.

Podsumowując:

  • kampania SEO to szeroko zakrojone działania dotyczące pozycjonowania strony internetowej, by mogła ona uzyskać wysokie miejsce w naturalnych wynikach wyszukiwania Google,
  • kampania AdWords oznacza płatne reklamy, głównie w formie linków sponsorowanych, wyświetlających się ponad naturalnymi wynikami wyszukiwania Google.

Skutecznie pozycjonowanie w Warszawie – na co zwrócić uwagę przy wyborze oferty?

Zarówno pozycjonowaniem stron internetowych, jak i kampaniami Google AdWords zajmują się profesjonalne agencje SEO, działające także na polu marketingu internetowego. W Warszawie wybór ofert jest spory, na co więc powinniśmy zwrócić uwagę, by móc liczyć na fachową opiekę nad naszą witryną?

Przede wszystkim, dobra agencja powinna podchodzić do każdego klienta indywidualnie – strony mają różne potrzeby, a ich właściciele – wymagania. Firma powinna wziąć pod uwagę, do jakiej grupy docelowej chce dotrzeć klient i jaki budżet chce przeznaczyć na internetową reklamę.

Warto także skorzystać z usług agencji, która zapewnia szeroki wachlarz usług, zapewniający zarówno opiekę nad kampaniami Google Ads, jak i skuteczne pozycjonowanie strony internetowej. Dzięki temu można zyskać nie tylko chwilowy napływ zainteresowania dzięki reklamie, ale także stałą popularność witryny, uzyskaną poprzez wysokie miejsce w naturalnych wynikach wyszukiwania.

Najlepiej wybrać ofertę doświadczonej firmy, która będzie umiała doradzić odnośnie wyboru najlepszych parametrów kampanii reklamowej w Internecie oraz zaopiekuje się daną witryną, by zapewnić jej możliwie najlepszą widoczność w sieci, nawet w sytuacji, kiedy konkurencja na danym polu jest duża.