Jaką agencję SEO wybraćZanim zatrudnisz agencję SEO, upewnij się, że posiada ona wiedzę i doświadczenie w Twojej branży. Nie chcesz zatrudniać agencji, która specjalizuje się w marketingu żywności, aby pomogła Ci wypromować Twoją firmę produkującą narzędzia. Najważniejsze, by sprawdzić czy nie obce jest jej pozycjonowanie w Twojej branży. Zatrudniając agencję, która ma doświadczenie w Twojej branży, będziesz miał większe zaufanie do jej zdolności do pomocy Twojej firmie. Można to również wykorzystać jako sposób na odsiewanie agencji, które mogą nie pasować do naszej działalności.

Doświadczenie w marketingu cyfrowym i reklamie

W ciągu ostatniej dekady branża SEO przeszła gwałtowne zmiany. Krajobraz nieustannie się zmienia i cały czas pojawiają się nowe strategie. Ważne jest, aby pracować z agencją, która jest aktywnie zaangażowana i posiada wiedzę na temat aktualnych trendów w branży:

  • Szukaj agencji, która zawsze stara się być na bieżąco.
  • Agencja powinna być w stanie przedstawić przykłady zrealizowanych przez siebie kampanii i osiągniętych wyników.
  • Zapytaj, jakie strategie stosuje w celu zwiększenia ruchu i konwersji, a także w jaki sposób mierzy sukces.

Powinieneś również poprosić o przykłady dotychczasowej pracy i poprosić agencję o przedstawienie Ci procesu, który przeprowadziła. Upewnij się, że przeanalizowałeś pracę i określiłeś, czy była ona skuteczna. Powinieneś także rozważyć wielkość i zasoby firmy, którą zatrudniasz. Mniejsze agencje mogą być dobrym wyborem, jeśli masz ograniczony budżet. Pamiętaj, aby zapytać o zasoby dostępne w agencji. Agencja z dużym zespołem często zapewnia bardziej kompleksowe usługi. Większe agencje mogą oferować więcej opcji, ale mogą też być trudniejsze we współpracy. Koniecznie zapytaj o strukturę organizacyjną agencji i o to, jak może ona wpłynąć na pracę, którą otrzymasz.

Kluczowi członkowie personelu

Kolejną ważną kwestią jest liczba pracowników agencji. Im więcej pracowników pracuje nad Twoim zleceniem, tym lepsza będzie komunikacja i współpraca. Komunikacja jest kluczem do każdego udanego projektu, dlatego warto upewnić się, że pomiędzy Twoją firmą a agencją istnieje otwarty dialog. Należy również sprawdzić, czy agencja zatrudnia specjalistów z różnych dziedzin wymaganych w danym projekcie. Chcesz mieć pewność, że członkowie zespołu pracującego nad Twoim projektem mają odpowiednie doświadczenie w Twojej branży i/lub rodzaju działalności. Powinieneś również zwrócić uwagę na osoby, z którymi współpracujesz w agencji. Należy zapytać o kluczowe osoby w danym projekcie i postarać się z nimi spotkać. Chcesz mieć pewność, że członek zespołu accountów jest zainteresowany Twoim projektem i zaangażowany w osiągnięcie sukcesu.