Chętnych do skorzystania z kodów dostępu do platform e-booków prosimy o przesyłanie maili na ADRES: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kody będziemy udostępniać od 3 kwietnia.
Warunkiem otrzymania kodu jest brak jakichkolwiek zadłużeń wobec Biblioteki Głównej i filii bibliotecznych.
Liczba kodów do każdej z platform jest ograniczona. W dostępie do kodów obowiązuje kolejność nadesłanych próśb.
Informujemy, że Biblioteka w Rybniku umożliwia czytelnikom dostęp do platform:
- Empik Go – kod ważny 30 dni od dnia aktywacji;
- Legimi – kod ważny 30 dni od dnia aktywacji;
- Ebook Point Biblio – kod ważny 30 dni od dnia aktywacji;
- Ibuk Libra – termin ważności kodu podany zostaje w mailu informacyjnym.
ZASADY KORZYSTANIA:
Nowa pula kodów aktywowana jest pierwszego roboczego dnia każdego miesiąca o godzinie 9:00.
Aby otrzymać kod do wybranej platformy należy wysłać mail na adres:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
.W treści wiadomości prosimy o podanie imienia i nazwiska, numeru aktualnej karty bibliotecznej oraz nazwy wybranej platformy.
Z dostępnych platform mogą skorzystać wyłącznie osoby zapisane w Powiatowej i Miejskiej Bibliotece Publicznej w Rybniku (w tym w filiach bibliotecznych).
Warunkiem otrzymania kodu jest brak jakichkolwiek zadłużeń wobec Biblioteki Głównej i filii bibliotecznych.
Liczba kodów do każdej z platform jest ograniczona. W dostępie do kodów obowiązuje kolejność nadesłanych próśb. Wiadomości mailowe wysłane przed godziną 9:00 nie będą brane pod uwagę.
Miesięcznie Czytelnik ma możliwość skorzystania wyłącznie z jednego kodu dostępu do jednej platformy.
Do 20 dnia miesiąca nieaktywowany przez Czytelnika kod zostanie przekazany innemu użytkownikowi.
Kody dostępu do platformy Empik Go udostępniane są Czytelnikom, którzy ukończyli 15 rok życia.
Kody do platform będą udostępniane do wyczerpania puli. Pracownicy Biblioteki udzielają odpowiedzi na każdą nadesłaną prośbę o dostęp. Informują również, kiedy usługa nie może być zrealizowana. Prosimy cierpliwie czekać na wiadomość zwrotną.
Szczegółowe warunki korzystania z platform umieszczone są na stronie internetowej PiMBP w Rybniku.