Zgłaszaj miejskie problemy przez aplikację Halo!Rybnik

2 min czytania
Zgłaszaj miejskie problemy przez aplikację Halo!Rybnik

Masz problem z miejską infrastrukturą? Teraz możesz zgłosić go w prosty sposób dzięki aplikacji Halo!Rybnik. Ta nowoczesna platforma ułatwia mieszkańcom komunikację z urzędem miasta i pozwala na szybkie rozwiązanie problemów.

  • Nowoczesne narzędzie dla mieszkańców
  • Funkcjonalności, które ułatwiają życie
  • Jak zgłaszać problemy w mieście?
  • Łatwość dostępu

Nowoczesne narzędzie dla mieszkańców

Halo

Rybnik
to aplikacja mobilna stworzona z myślą o mieszkańcach, którzy chcą być na bieżąco z wydarzeniami w swoim mieście i jednocześnie dbać o jego wygląd i funkcjonalność. Dzięki tej aplikacji, użytkownicy mogą przeglądać aktualności, sprawdzać prognozę pogody, a nawet korzystać z Rybnickiej Karty Mieszkańca Rybka”.

Funkcjonalności, które ułatwiają życie

Aplikacja oferuje wiele przydatnych funkcji. Można w niej znaleźć między innymi Gazetę Rybnicką, ustawić kalendarz wywozu odpadów czy otrzymywać powiadomienia typu push. To jednak nie wszystko. Halo

Rybnik
umożliwia również zgłaszanie problemów i usterek, które zauważymy na terenie miasta.

Jak zgłaszać problemy w mieście?

Moduł ZGŁOŚ PROBLEM” w aplikacji Halo

Rybnik
pozwala na szybkie i łatwe zgłaszanie wszelkich problemów związanych z miejską infrastrukturą. Może to być na przykład zniszczona ławka, przepełniony kosz na śmieci, awaria oświetlenia ulicznego czy dzikie wysypisko śmieci. Wystarczy wybrać odpowiednią kategorię zgłoszenia, dodać zdjęcie, naciśnąć przycisk lokalizowania i wysłać zgłoszenie. Po chwili użytkownik otrzymuje potwierdzenie, a resztą zajmują się już odpowiednie służby miejskie.

Aplikacja Halo

Rybnik
jest dostępna na urządzenia mobilne i można ją pobrać zarówno ze sklepu Google Play, jak i App Store. Dzięki temu każdy mieszkaniec miasta może mieć ją zawsze pod ręką i w razie potrzeby szybko zgłosić zauważony problem.

Opierając się na: Urząd Miasta Rybnika

Autor: krystian