Twoja strona www, pozycjonowanie i optymalizacja w roku 2022

Na polu promocji w sieci z roku na rok zmienia się bardzo wiele a każda agencja Search Engine Marketingu nieustanie wykształca własne metody na walkę o najwyższe lokaty w wynikach wyszukiwania. Niektóre ze wskazówek i strategii pozostają jednak niezmienne – to właśnie o nich z pomocą specjalistów z branży postaramy się napisać kilka słów poniżej.

Optymalizujemy już nie tylko dla robotów wyszukiwarki!

SEO, a więc pierwszy krok na drodze pozycjonowania, to optymalizacja strony pod kątem wymogów wyszukiwarki. Dziś jednak na równi z techniczną stroną Search Engine Optimization zaczynają liczyć się aspekty związane z komfortem oraz bezpieczeństwem użytkowania. Dziedzina UX (user experience) ma coraz więcej do powiedzenia na etapie projektowania i dostosowywania działania witryn. Gigant z Moutain View publikując swoje wskazówki postarał się, abyśmy nie zapomnieli o takich kwestiach jak choćby dostrojenie szablonu do ustawień urządzeń mobilnych, zapewnienie mu certyfikatu HTTPS oraz zatroszczenie się o szybkość i stabilność wizualną projektu (Core Web Vitals).

Jeżeli nie masz pojęcia od czego zacząć przemianę strony w efektywną, funkcjonalną i intuicyjną maszynę do sprzedaży, nie musisz się martwić. Specjaliści pokroju tych z AFTERWEB pomogą Ci zadbać o to, by optymalizacja witryny została zaadresowana również do użytkowników z krwi i kości. To w końcu od nich zależy powodzenie naszego internetowego przedsięwzięcia!

Źródło: https://afterweb.pl

Regularnie publikuj treści odpowiadające potrzebom targetu

To dopiero content marketing sprawia, że strona www, pozycjonowanie i optymalizacja zaczynają idealnie zgrywać się ze sobą. Nie bez kozery też nazywa się go królem sieci – to właśnie treścią zawartą na stronie przyciągamy potencjalnych klientów. Dlatego też ważne jest, abyśmy systematycznie pracowali nad artykułami publikowanymi na stronie i poza jej granicami (content marketing zewnętrzny). Teksty powinny odpowiadać na potrzeby i problemy naszej publiczności, ale też jednocześnie muszą wyróżniać się na tle tego, co oferuje konkurencja. Pamiętajmy też, że wraz z rozwojem sztucznej inteligencji oraz takich algorytmów jak BERT i SMITH Google jest w stanie rozróżnić wartościowy i unikalny materiał od tego wygenerowanego w sposób automatyczny bądź napisanego na podstawie innego źródła. Z tego tytułu istotną decyzją będzie na przykład oddanie sterów fachowym copywriterom, którzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak powinien wyglądać następny poruszany na naszej witrynie temat.