Twoja strona www, pozycjonowanie i optymalizacja w roku 2022

2 min czytania
Twoja strona www, pozycjonowanie i optymalizacja w roku 2022

Twoja strona www, pozycjonowanie i optymalizacja w roku 2022

Na polu promocji w sieci z roku na rok zmienia się bardzo wiele a każda agencja Search Engine Marketingu nieustanie wykształca własne metody na walkę o najwyższe lokaty w wynikach wyszukiwania. Niektóre ze wskazówek i strategii pozostają jednak niezmienne to właśnie o nich z pomocą specjalistów z branży postaramy się napisać kilka słów poniżej.

Optymalizujemy już nie tylko dla robotów wyszukiwarki!

SEO, a więc pierwszy krok na drodze pozycjonowania, to optymalizacja strony pod kątem wymogów wyszukiwarki. Dziś jednak na równi z techniczną stroną Search Engine Optimization zaczynają liczyć się aspekty związane z komfortem oraz bezpieczeństwem użytkowania. Dziedzina UX (user experience) ma coraz więcej do powiedzenia na etapie projektowania i dostosowywania działania witryn. Gigant z Moutain View publikując swoje wskazówki postarał się, abyśmy nie zapomnieli o takich kwestiach jak choćby dostrojenie szablonu do ustawień urządzeń mobilnych, zapewnienie mu certyfikatu HTTPS oraz zatroszczenie się o szybkość i stabilność wizualną projektu (Core Web Vitals).

Jeżeli nie masz pojęcia od czego zacząć przemianę strony w efektywną, funkcjonalną i intuicyjną maszynę do sprzedaży, nie musisz się martwić. Specjaliści pokroju tych zAFTERWEB pomogą Ci zadbać o to, by optymalizacja witryny została zaadresowana również do użytkowników z krwi i kości. To w końcu od nich zależy powodzenie naszego internetowego przedsięwzięcia!

Źródło: https://afterweb.pl

Regularnie publikuj treści odpowiadające potrzebom targetu

To dopiero content marketing sprawia, że strona www, pozycjonowanie i optymalizacja zaczynają idealnie zgrywać się ze sobą. Nie bez kozery też nazywa się go królem sieci to właśnie treścią zawartą na stronie przyciągamy potencjalnych klientów. Dlatego też ważne jest, abyśmy systematycznie pracowali nad artykułami publikowanymi na stronie i poza jej granicami (content marketing zewnętrzny). Teksty powinny odpowiadać na potrzeby i problemy naszej publiczności, ale też jednocześnie muszą wyróżniać się na tle tego, co oferuje konkurencja. Pamiętajmy też, że wraz z rozwojem sztucznej inteligencji oraz takich algorytmów jak BERT i SMITH Google jest w stanie rozróżnić wartościowy i unikalny materiał od tego wygenerowanego w sposób automatyczny bądź napisanego na podstawie innego źródła. Z tego tytułu istotną decyzją będzie na przykład oddanie sterów fachowym copywriterom, którzy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak powinien wyglądać następny poruszany na naszej witrynie temat.

Autor: Zewnętrzny materiał partnerski

irybnik_kf